بهترین شهرهای دنیا برای خرید

 آیا از رفتن به مراکز خرید همیشگی، بوتیک ها و فروشگاه های تکراری خسته شده اید؟ خب! واقعیت این است که ما هم از این همه تکرار خسته شده بودیم به همین دلیل، به سراغ بهترین مراکز خرید در سراسر دنیا رفتیم تا ببینیم در جاهای دیگر دنیا بازارها چگونه هستند و کجاها بهترین فروشگاه ها، بوتیک ها و حراج ها را می توان پیدا کرد.

اما به جای اینکه فقط به یک برند خاص یا فروشگاه واحد بپردازیم، سعی کردیم به سراغ شهرهایی برویم که هر کدام برای فروش محصول خاص و فروشگاه ها و پاساژهایشان شهرت دارند. برای جمع آوری این فهرست، ویژگی های مختلفی همچون تنوع، فرهنگ، مکان و ارزان یا گران بودن را مد نظر گرفتیم. با ما همراه باشید تا ببینیم بهترین شهرهای دنیا برای خرید کدام ها هستند.
سیاتل
شهر سیاتل برای قهوه های بسیار عالی جزو بهترین شهرها برای خرید دسته بندی شده است. این شهر با داشتن فروشگاه های زنجیره ای مختلف همچون Nordstrom و R.E.I، مغازه های مستقل و کتاب فروشی های دنج، بهترین مکان برای خرید است. فروشگاه های این شهر از همسایگانش متفاوت است. تقاطع خیابان پاین و بلوار پنجم بهترین مکان برای آغاز خرید هستند. در این مکان، فروشگاه های محلی مختلفی همچون Macy و Coach قرار دارند. برای تهیه سوغاتی و محصولات قشنگ و کم بها، بهتر است به بازار Pike Place بروید. برای خرید صنایع دستی می توانید به فریمونت و بازار نزدیک آن یعنی بالارد بروید. در هر دو این بازارها، لوازم قدیمی و عتیقه و گالری های هنری بسیاری می توانید پیدا کنید.

  بهترین شهرهای دنیا برای خرید

  توکیو
در مرکز زلزله ژاپن – توکیو – هر نوع بازاری که بخواهید، از فروشگاه های بزرگ لوازم الکترونیک گرفته تا برندهای ارزان و گران مد را می توانید پیدا کنید. البته باید در نظر داشته باشید که با یک بار سفر کردن به این شهر زیبا، نمی توانید زبان عجیب آنها را یاد بگیرید و با فروشنده ها سر قیمت چانه بزنید. بنابراین، بهتر است پیش از سفر به آنجا، برای خود تعیین کنید دقیقا به دنبال چه هستید. اگر به دنبال مراکز فروش محصولات صنعت مد هستید، باید به دنبال تابلوی Ginza بگردید. در این محدوده، برندهایی همچون شانل و کارتیه را می توانید در کنار برندهای ناشناخته تری همچون ماتسویا و هانکیو پیدا کنید. البته اگر برند مورد نظر خود را در گینزا پیدا نکردید، می توانید به اوموتساندو، پاساژ شش طبقه ای بروید که فروشگاه های مستقل و برندهایی همچون هری وینستون و وی سنت لورنت را در خود دارد.
برای داشتن خریدهای عالی (با پول کم و جنس خوب)، به Harajuku بروید. در آنجا مغازه های متنوعی وجود دارد. برای اینکه بتوانید با بودجه کم خرید خوبی هم داشته باشید می توانید به بازارچه Ameyoko بروید. این منطقه در واقع بازار دست فروش ها و مملو از ادویه فروشی های خوش رنگ، پوشاک و کفش ها با قیمت های نازل است.  

Comments

Popular posts from this blog

مراکز خرید کوش آداسی

سفری به بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان در دبی

بنچاق اورامان