مجتمع تجاری پردیس 2

 اگر به دنبال برترین مراکز خرید کیش یا برند های روز دنیا هستید و قیمت برای شما چندان مهم نیست می توانید به مرکز تجاری و بین المللی پردیس 2 بروید. شعبه دوم این مرکز خرید در پی استقبال بی نظیری که از پردیس 1 صورت گرفته، در سال 1378 در زمینی 22 هزار متر مربعی احداث گشت. مرکز خرید پردیس 2 نسبت به پردیس 1 بافت و سازه جدید تری دارد و بسیار شیک و مهندسی شده طراحی و ساخته شده است. این مجتمع تجاری و اداری در 4 طبقه ساخته شده که دارای 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری است.در این مرکز خرید انواع وسایل با مارک و برند معتبر و خاص خارجی را به راحتی می توانید پیدا کنید. پردیس 2 با وجود انواع پوشاک، البسه، لوازم ورزشی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم آرایش و بهداشتی، لوازم خانگی و... از مجهزترین مراکز خرید کیش به شمار می رود.

 
مرکز خرید پردیس 2
 

امکانات مجتمع تجاری پردیس 2

در این مرکز امکانات بسیار خوبی نظیر: 2 آسانسور شیشه ای، 7 آسانسور معمولی، 8 پله برقی مجزا و پیاده راه متحرک وجود دارد که رفاه حال گردشگران تور داخلی را مهیا می کنند.اگر از خرید کردن و گشت و گذار در پاساژ خسته شدید و به دنبال محلی برای رفع خستگی و یا نوشیدن چای می گردید می توانید سری به طبقه چهارم این مجموعه بزنید و از کافی شاپ با انواع دسرهای خوشمزه و نوشیدنی های سرد و گرم آن لذت ببرید. همچنین رستوران های متنوعی نیز در این طبقه وجود دارد که هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد.در قسمت میانی مجتمع تجاری 4 درخت نخل طبیعی وجود دارد که مسافرین تور کیش را محو خود می کند.

آدرس مجتمع تجاری پردیس 2 

جزیره کیش/ بلوار خیام/ میدان پردیس

ساعات بازدید مجتمع تجاری پردیس 2 

9:30 الی 13:30 – 17 الی 22:30

تلفن: 07644456220

مرکز خرید رویا مال

یکی از بهترین مراکز خریدی که در این جزیره احداث شده، رویا مال کیش می باشد که 5 طبقه بوده و دارای بخش های تجاری و اداری است. بخش های تجاری (76 واحد) آن در طبقه اول و دوم قرار دارد و بخش های اداری (54 واحد) آن نیز در طبقات سوم و چهارم می باشد. طبقه پنجم هم به رستوران ها و کافی شاپ های مجموعه اختصاص دارد که می توانید لحظات دلنشینی را در آن ها تجربه کنید.رویا مال مکانی است که می توانید در آن انواع برندهای مشهور و معتبری نظیر: پاندا، اسپریت، گریماس، ماوی دلونگی، ال جی، بنتون، سامسونگ، اپل، تامی هایلفیگر را خریداری کنید.

Comments

Popular posts from this blog

مراکز خرید کوش آداسی

سفری به بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان در دبی

بنچاق اورامان