مراکز خرید تهران

 پایتخت کشورمان دارای امکانات رفاهی و خدماتی فوق العاده ای است که یکی از این امکانات، مراکز خرید بی شمار آن می باشد. اغلب مراکز خرید و پاساژهای موجود در تهران، در بخش شمال و شمال غرب شهر واقع شده اند. اگر برای شما هم جالبه که بدونید بهترین مراکز خرید تهران کجاست در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا تعدادی از مراکز خرید تهران را به شما معرفی نماییم.

ایران مال

قطعا نام ایران مال به گوشتان آشنا می باشد. در واقع ایران مال بزرگ ترین مرکز خرید خاورمیانه می باشد که از عظیم ترین پروژه های تجاری دنیا به حساب می آید. این مکان به قدری بزرگ است که برخی از آن به عنوان شهر یاد می کنند. جالب است بدانید که تنها حدود 25 درصد این پروژه مختصِ مرکز خرید می باشد و دیگر بخش های گوناگونی که در آن قرار دارد، ساعات بسیار جذابی را برای شما رقم می زند.

مرکز خرید ایران مال دارای 700 واحد تجاری است که در فضایی 300 هزار مترمربعی طراحی شده است؛ البته بسیاری از این واحدها هنوز فعالیت خود را آغاز نکرده اند. یکی از خصوصیات این مرکز خرید، تمایز بخش های تجاری آن می باشد که مراجعه کنندگان به راحتی می توانند به بخش مورد نظر خود بروند.

لازم به ذکر است که بگوییم بزرگترین هایپرمارکت تهران هم در دل این مجموعه تجاری اداری تفریحی قرار دارد که بین ساعات 9 الی 24 می توانید برای خرید به آن مراجعه کنید. همچنین تعداد 200 رستوران و کافی شاپ و 4 فودکورت در ایران مال افتتاح شده است.

آدرس: اتوبان همت غرب/ اتوبان شهید خرازی/ بعد از خروجی دریاچه چیتگر

تلفن: 2929

 

مرکز خرید سانا

سانا سنتر مرکز خریدی است که ظاهر عجیبی ندارد و طراحی آن ساده می باشد ولی مکان لوکس و مناسبی است که هر فردی با هر سلیقه ای می تواند در آن خرید نماید. به طور کلی در این مجتمع تجاری اداری، 10500 مترمربع واحد تجاری، 3 هزار مترمربع فودکورت و رستوران و 9400 مترمربع واحد اداری وجود دارد که افراد زیادی در آن ها مشغول به فعالیت هستند. فودکورت این مرکز خرید که در قسمت بام واقع شده، دارای فضایی دنج و دل انگیز است که توجه ها را به خود جلب نموده است.

آدرس: بلوار اندرزگو/ بین خیابان علوی و کوچه زمانی

 

مرکز خرید سام سنتر

همان گونه که در ابتدا اشاره کردیم، شمال تهران تعداد چشمگیری از مراکز خرید این شهر را در خود جای داده است؛ یکی از این مراکز خرید "سام سنتر" نام دارد. معماری این بنا در نوع خودش بسیار تماشایی است. مرکز خرید سام سنتر ساختمانی 9 طبقه دارد که بخش های گوناگونی در آن طراحی شده است؛ دو طبقه نخست آن مختص فروشگاه ها بوده و 7 طبقه دیگر به پارکینگ اختصاص داده شده است. در این مرکز خرید برندهای مشهوری از قبیل: شوپارد، چروتی، بولگاری و مون بلان وجود دارد. مون بلان برند بسیار معروفی است که در زمینه چرم، عطر و عینک آفتابی فعالیت می کند و نخستین شعبه آن در این پاساژ قرار دارد.

آدرس: الهیه/ ابتدای خیابان فرشته

 

بام لند

بام لند را می توان مرکزی تجاری و تفریحی دانست که اوقات فراغت بسیار خوبی را برای شما رغم می زند. بام لند مکانی با معیارهای اروپایی می باشد که برندهای خاص و معروف دنیا در آن شعبه دارند. قدم زدن در میان شعبه های لوکس این مرکز خرید برای هر توریستی که با تور داخلی به تهران سفر می کند، جذاب می باشد. این امکان برای شما وجود دارد که بعد از خرید در کنار آب های آرام دریاچه چیتگر به گشت و گذار بپردازید و مناظر بی بدیل آن را به تماشا بنشینید تا خستگی های حاصل از قدم زدن در فروشگاه ها از تنِ شما به در شود.

در این مرکز خرید سرگرمی های دیگری همچون سالن واقعیت مجازی، آمفی تئاتر و پاتیناژ وجود دارد که دقایق خاطره انگیزی را برای شما به ارمغان می آورند. همچنین کافی شاپ و رستوران های این مرکز خرید که نمایی از دریاچه را به نمایش می گذارند، بسیار محبوب هستند.

Comments

Popular posts from this blog

مراکز خرید کوش آداسی

سفری به بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان در دبی

بنچاق اورامان