بازار بین المللی ونوس کیش

 

تاریخچه

بازار بین المللی ونوس برای گردشگران بسیار جذاب و دیدنی است و اگر به دنبال اجناسی هستید که در پیدا کردن ان ها مشکل دارید می توانید به این بازار مراجعه نمایید. در سال 1375 بازار ونوس مورد بهره برداری قرار گرفت و مساحت آن حدود 26 هزار متر مربع است که آن را در 2 طبقه ساخته اند.

تاریخچه

نقشه و معرفی بخش های مختلف

مرکز خرید ونوس از دو طبقه تشکیل می شود که شامل طبقه همکف و طبقه اول می شود و دارای 310 غرفه است  که هر کدام از آن ها در زمینه خاصی فعالیت دارند به عنوان مثال، در این مرکز خرید لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک زنانه، دخترانه، پسرانه، مردانه، مواد خوراکی، لوازم خانگی، کیف و کفش، موبایل، کامپیوتر و لوازم جانبی و ... به فروش می رسد.  در طبقه همکف این بازار غرفه های دوچرخه، لوازم ماهیگیری، عطر و ادکلن، خرازی، چمدان، شکلات و مواد غذایی، لوازم آشپزخانه، آژانس هواپیمایی، پارچه، عینک دودی و طبی، لباس بچه گانه،  لوازم الکتریکی و منسوجات قرار دارد. در طبقه اول پاساژ غرفه های  بانکداری، لوازم تزئیناتی، آرایشی و بهداشتی، لوازم مطبوعاتی و فرهنگی، وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی، موبایل، کامپیوتر و لب تاپ، مبل و تخت خواب، سرویس خواب، سیسمونی نوزاد، دفتر بیمه، دفتر واردات و صادرات، مشاور املاک و رنت کار مشغول به فعالیت هستند.به سایت مستر بلیط مراجعه نمایند و بلیط هواپیما کیش را خریداری کنند.

 همان طور که گفته شد در کنار محصولاتی که برای فروش در این پاساژ قرار گرفته است، خدماتی مثل رنت کار، صرافی، رستوران، کافی شاپ، محلی برای بازی کودکان، بانک داری و مشاور املاک انجام خدمت خواهند کرد. شهر بازی این بازار شامل تشک نرم، اسباب بازی، تونل های مارپیچ و ماشین کودک می شود که برای امنیت کودکان شما برای هر وسیله ای مربی مخصوصی وجود دارد. این شهربازی را به نحوی طراحی کرده اند که والدین بتوانند به فرزندان خود دسترسی داشته باشند. این بازار نزدیک بازار مریم کیش و خیابان سنایی واقع شده است که با رفتن به آن جا می توانید از دو بازار دیدن نمایید. اگر برای بازدید از این بازار بین المللی هیجان زده هستید می توانید به سایت مستر بلیط مراجعه کنید و برای سفر خود بلیط مورد نیاز را تهیه نمایید.

https://mrbilit.com/mag/venus-mall/


Comments

Popular posts from this blog

مراکز خرید کوش آداسی

سفری به بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان در دبی

بنچاق اورامان