برترین مراکز خرید کیش

 جزیره نیلگون و نقره فام کیش یکی از قطب های اصلی گردشگری در ایران است که سالانه گردشگران بی شماری را چه از داخل و چه از خارج از کشور به سوی خود می کشاند. از این رو این جزیره مملو از برترین مراکز خرید کیش و بازارهای کوچک و بزرگی می باشد، که همگی آماده ارائه خدمات خود به توریست ها می باشند.

در این بخش از سایت لحظه آخر قصد داریم برترین مراکز خرید کیش را معرفی کنیم تا کاربران گرامی با آن ها آشنا شوند و هنگام سفر به این جزیره زیبا انتخاب درستی برای خریدهای خود داشته باشند.

مراکز خرید کیش

سفر به کیش می تواند یکی از بهترین و هیجان انگیزترین تجربه های سفر را به ارمغان بیاورد. از محبوب ترین کارهایی که در کیش می توان انجام داد بازدید از جاذبه های زیبایی مانند کشتی یونانی، رفتن به بهترین تفریحگاه های جزیره و ثبت خاطرات هیجان انگیز است. اما یکی از مهم ترین دلایلی که مردم به کیش سفر می کنند و از لذت بخش ترین کارها در کیش می باشد، خرید کردن است.کیش مراکز خرید زیادی دارد و در هرکدام با انبوهی از کالاهای مختلف روبرو خواهید شد چراکه کیش منطقه آزاد بوده و تقریبا همه جور کالایی در مراکز خرید کیش وجود دارد. همچنین به دلیل منطقه آزاد بودن، اکثر کالاها قیمت های مناسبی داشته و اختلاف قیمت نسبتاً زیادی هم با مراکز خریدی مانند مراکز خرید تهران دارند. اما خوب است با برخی از مراکز خرید کیش آشنا شوید.

مرکز تجاری کیش

این مرکز خرید 4 طبقه که یکی از برترین مراکز خرید کیش به حساب می آید، در سال 1379 در زمینی 40 هزار متر مربعی در شرق جزیره بنا شد. دارای حدود 480 واحد تجاری با زمینه فعالیت پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای می باشد. نمایندگی بسیاری از برندهای معتبر خارجی نیز در این بازار قرار دارد. در مرکز تجاری کیش هر شب ساعت 22 مراسم قرعه کشی با برنامه‌های شاد و اهداء جوایز به برندگان اجرا می‌گردد، و با جوایز نفیس از مسافران تور کیش به نوعى تقدیر و تشکر صورت مى پذیرد.نورپردازی هایی که در بخش های مختلف مرکز تجاری کیش صورت گرفته، جلوه ای تماشایی به آن بخشیده است.

مراکز خرید کیش

 

امکانات مرکز تجاری کیش

آژانس مسافرتی، آژانس املاک، نمازخانه، پله برقی، چندین کافی‌شاپ، فست فود و یک رستوران گردان از امکانات خوب این مرکز است، این رستوران یکی از بهترین رستوران های کیش محسوب می گردد.

آدرس مرکز تجاری کیش 

جزیره کیش/ خیابان فردوسی

ساعات بازدید مرکز تجاری کیش 

10 الی 13:30 – 17 الی 23

تلفن: 07644452614  وب سایت: ktcenter.info/fa

مجتمع تجاری پردیس 1

مرکز خرید پردیس کیش با دو شعبه یکی از بهترین مراکز خرید موجود در جزیره می باشد. این دو مرکز خرید با فاصله از یکدیگر برای دسترسی آسان مسافرین در بلواز خیام و فردوسی واقع شده اند.مرکز خرید پردیس 1 در سال 1371 در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع با معماری منحصر به فردی در شرق جزیره کیش احداث شد و توجه همگان را به سوی خود جلب نمود. این ساختمان دو طبقه حدود 200 واحد تجاری را در خود جای داده که با فروش انواع پوشاک برای آقایان، بانوان، کودکان، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل برقی خانگی، عینک فروشی، کیف، کفش، ساعت و... فعالیت دارد. یکی از وجه تمایزهای این مرکز خرید، فروش انواع لباس های ورزشی بوده که از این رو بین کیشوندان معروف گشته است. جالب است بدانید که در پایان هر شب حدود ساعت 22 قرعه کشی بزرگی با جوایز نقدی و غیر نقدی برای خریداران عزیز صورت می گیرد و گردشگران شانس این را دارند که در آن برنده جوایز نفیسی شوند.

امکانات مرکز خرید پردیس 1

همچنین وجود رستوران، کافه، فست فود، شعب چندین بانک، کافی نت، آژانس مسافرتی و نمازخانه امکانات پردیس 1 را تکمیل کرده است.

ساعات کاری مرکز خرید پردیس 1 

این مرکز خرید که جزء برترین مراکز خرید کیش به حساب می آید همه روزه در ساعات 9 الی 13:30 و 17 الی 22:30 پذیرای افراد می باشد.

آدرس مرکز خرید پردیس 1 

جزیره کیش/ بلوار فردوسی/ مقابل پارک هنگام

تلفن: 07644456500

Comments

Popular posts from this blog

مراکز خرید کوش آداسی

سفری به بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان در دبی

بنچاق اورامان