مناطق عجیبی که توریست‌ها از آن غافل شدند

  احتمالاً شما هم دفعات زیادی کلمات عجایب جهان را شنیده‌اید. اولین موضوعی که در هنگام شنیدن این لغات به ذهن ما خطور می‌کند عجایب هفتگانه مشهوری است که در زمان‌های بسیار دور ساخته شده بودند.


افرادی که به سفر و گشت و گذار در جهان علاقه‌مند هستند، مطمئناً آرزو دارند تا روزی از عجایب معروف جهان همانند دیوار چین و اهرام مصر بازدید کنند.

با این حال باید در نظر داشته باشیم که نقاط زیبای بسیاری در جهان وجود دارد که از شهرت سایر بناها برخوردار نیستند.

در این گزارش تعدادی از عجیب‌ترین و زیباترین نقاط جهان را به شما معرفی می‌کنیم که نسب به بسیاری از مکان‌ها از شهرت کمتری برخوردار هستند.

مزارع بانائو - فیلیپین
یکی از جالب‌ترین و دیدنی‌ترین نقاط کشور فیلیپین مزارع برنجی هستند که نزدیک به 2000 سال پیش ساخته شدند. این مزارع با استفاده از روش ساختی پله ای توانسته‌اند به شکل بسیار خوبی از آب بهره ببرند. اکنون پس از گذشت این مدت زمان کشاورزان هم چنان از این مزارع برای کاشت برنج استفاده می‌کنند.

مناطق عجیبی که توریست‌ها از آن غافل شدند,گردشگری,تور گردشگری

برج هرکول - اسپانیا
همانند فانوس دریایی اسکندریه در مصر، این فانوس دریایی نیز عمری بسیار طولانی دارد و 2000 سال پیش ساخته شده است. این بنا امروزه هم به عنوان یک فانوس دریایی استفاده می‌شود و توسط سازمان‌های بین‌المللی به عنوان یک بنای تاریخی ثبت شده است.

 مناطق عجیبی که توریست‌ها از آن غافل شدند,گردشگری,تور گردشگری

 شهر ترونی - لهستان
در اروپا شهرهای بسیاری وجود دارد که توانسته‌اند ظاهر تاریخی و اصلی خود را حفظ کنند. در این میان شهر ترونا در لهستان یکی از شهرهایی است که به شدت ظاهر و جو قرون وسطایی خود را حفظ کرده و توانسته هر سال بازدید کنندگان بسیاری را به همین علت جذب کند.

Comments

Popular posts from this blog

مراکز خرید کوش آداسی

سفری به بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان در دبی

بنچاق اورامان