۱۰ مورد از بهترین مراکز خرید آنکارا

 مراکز خرید آنکارا

شهر آنکارا  که در گذشته به آن آنجیرا و یا آنگورا  می گفته اند امروزه پایتخت جمهوری ترکیه است. آنکارا دارای مراکز خرید زیاد و بسیار متنوعی است. این شهر دومین شهر بزرگ ترکیه بعد از استامبول است و شهر ازمیر ترکیه که قبلا به عنوان دومین شهر بزرگ این کشور  قلمداد می شد در حال حاضر رتبه سوم را از حیث به خود اختصاص داده است. جمعیت کل این شهر بیش از پنج میلیون نفر است. در  ادامه مطلب با الی گشت همراه شوید:


Armada shopping center

مرکز خرید و تجاری آرمادا | Armada shopping and business center

مطالب دیگر:

چطور از فرودگاه آنکارا به مرکز شهر برویم؟

همه چیز در مورد فرودگاه آنکارا

  مرکز خرید آرمادا در ۲۸ سپتامبر سال ۲۰۰۲ با هدف ارایه بهترین خدمات به افراد علاقه مند به خرید محصولات متنوع و با کیفیت افتتاح شد. این مرکز خرید در زمینی به وسعت ۳۰،۰۰۰ متر مربع و نیز با زیر بنای ۱۲۵،۰۰۰۰ متر مربع ساخته شد و پارکینگ این مجتمع تجاری گنجایش ۲،۲۰۰ خودرو شخصی را دارد. آرمادا در سال ۲۰۱۲ دوباره بازسازی شد و با دو پلی که در این مرکز تجاری تعبیه شده است علاوه بر معماری زیبای آن، تجربه و حس خوبی را برای مراجعه کنندگانش فراهم می کند. آرمادا برخوردار از ۲۵۰ باب مغازه است که بسیاری از برندهای معروف جهانی در این مرکز نمایندگی دارند.


آدرس: خیابان اسکی شهیر (شهر قدیم)، ناحیه تجاری سگوتزو، ینی محلا


ساعات فعالیت: ۱۰ صبح الی ۱۰ شب


تلفن: ۱۹ ۱۳ ۲۱۹ ۰۳۱۲


KentPark shopping center

مرکز خرید کنت پارک آنکارا | Kentpark Shopping Center

در میان مراکز خرید متعدد آنکارا، مرکز خرید کنت پارک آنکارا از آن مکان هایی است که نیاز شما را برای خلاصی از رجوع به دیگر مراکز خرید رفع می کند. بازار خرید، مرکز تفریحی مخصوص کودکان، مرکز آمادگی جسمانی وسینما همگی در این مجتمع خرید بزرگ یک جا جمع شده اند. کامل و مجهز بودن مرکز خرید کنت پارک، این مرکز خرید را از دیگر مراکز خرید آنکارا متمایز ساخته است. پوشاک برند مردانه و زنانه، زیور آلات، وسایل دیجیتالی و کفش از اجناسی است که می تواند در این مرکز خرید با تنوعی گسترده خریداری کنید. مرکز خرید کنت پارک آنکارا دارای ۶ طبقه است و از مراکز خرید بزرگ این شهر محسوب می شود.  و از جاهایی است که در طول سفر به ترکیه نباید گشت و گذار در آن را از دست داد.


آدرس: منطقه مصطفی کمال، کیلومتر ۷ جاده اسکی شهیر, چانکایا


تلفن: ۷۷ ۷۴ ۴۴۴ ۹۰+


ساعات کاری: ۱۰ صبح الی ۱۰ شب


copper bazaar

بازار باکیرجیلار چارشیسی | Bakırcılar Çarşısı Bazaar

باکیرجیلار چارشیسی در ترکی استامبولی به معنای بازار مسگران است و در بازار آنکارا معروف است به جایی که طیف گسترده ایی از ظروف مسی را می توان در این بازار براحتی پیدا کرد. ولی اگر کمی حوصله داشته باشید و دوری در این بازار بزنید، خواهید توانست جواهرات و زیورآلات زینتی آنتیک و فرشهای دستباف را اطراف این بازار رویت کنید. این بازار برای افراد و خریدارانی مناسب است که قصد خرید اجناس با برند اصلی و نیز از نوع دستباف با کیفیت عالی را در سر می پرورانند.


آدرس: منطقه بویاجی، خیابان اسکیجی چارشیسی


تلفن: ۶۴ ۷۲ ۵۵۴ ۵۳۶ +۹۰


ساعات کاری: ۶ صبح الی ۱۱ شب


Pardaş Perfume Shop

عطرفروشی شرکت پارداش | Pardaş Perfume Shop

شرکت عطرسازی پارداش پارفیوم در سال ۱۹۹۷ بوجود آمده است. این شرکت در آنکارا از حسن شهرت خوبی برخوردار است و فروشنده عطر با کیفیتها و درجات ماندگاری گوناگون است. این عطرفروشی چیدمان بوتیک خود را به محصولات اریجینال خارجی به همراه انواع اسانس های ترکیه ایی و نامرغوب تر عطر اختصاص داده است.


Tunalı Hilmi Avenue

خیابان تونالی هیلمی | Tunalı Hilmi Avenue

خیابان تونالی هیلمی آنکارا یکی از دوست داشتنی ترین خیابان های پایتخت ترکیه است. سر تا سر این خیابان پر از انواع مغازه های سوغات فروشی و بوتیک است. البته نا گفته نماند این منطقه از شهر قیمت ها کمی گران است و بیشتر اجناس نسبت به مراکز خرید دیگر گرانتر به فروش می رسند. برای آن گروه از افرادی که خرید در فضای باز را می پسندند، خرید کردن از اینجا بسیار دلپذیر و فرح بخش است

Comments

Popular posts from this blog

مراکز خرید کوش آداسی

سفری به بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان در دبی

بنچاق اورامان