آشنایی با مراکز خرید بانه

 بانه در استان کردستان یکی از شهرهای مرزی ایران است که سالانه به ویژه ایام نوروز مسافران زیادی به منظور خرید به سمت این شهر مرزی سفر می کنند. همانطور که می دانید یکی بهترین کارهایی که در طول سفر می توانید انجام دهید رفتن به سمت مراکز خرید شهر مقصد است. شهر بانه دارای بازارهای متعددی است که در آن‌ها انواع مختلف کالاها با برندهای مطرح خارجی و قیمتی بسیار کمتر از بازارهای سایر نقاط کشور به فروش می‌رسند و همین موضوع مسافران زیادی را به این شهر می‌کشاند. با توجه به اهمیت این شهر ما در این مطلب از مجله ی گردشگری الی گشت قصد داریم مراکز خرید بانه را معرفی کنیم تا زمانی که به سمت این شهر مرزی رفتید بدانید برای خرید باید کجا بروید.

مراکز خرید بانه

پاساژ پاسارگاد

بانه مراکز خرید زیادی دارید و به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد برای خرید اجناس با قیمت های بی ربط مواجه نخواهید شد. پاسارگاد یکی از مراکز خرید بانه است که در واقع می توان گفت اولین پاساژی است که توجه شما را در مسیر جاده ی سقز – بانه به خود جلب خواهد کرد. این پاساژ مدرن و لوکس در سه طبقه احداث شده که طبقه اول (زیرزمین) و طبقه دوم آن مختص لوازم خانگی بوده و طبقه سوم به عرضه پوشاک اختصاص داده شده است که در آن بهترین پوشاک زنانه و بچه‌ گانه از برندهای معتبر به فروش می‌ رسد.

آدرس: بلوار سقز، پایین تر از بلوار توحید

پاساژ گلستان

گلستان دیگر پاساژی است که در لیست مراکز خرید بانه قرار می گیرد. این پاساژ به نسبت مدرن چهار طبقه بوده و طبقات همکف و زیرزمین مخصوص لوازم آرایشی و خانگی می باشد. در طبقه های اول و دوم نیز می‌توانید انواع لباس مردانه، زنانه و بچگانه را با قیمت مناسب خریداری کنید.

آدرس: بلوار سقز، پایین‌تر از پاساژ پاسارگاد

مرکز خرید پاساگارد

پاساژ عزیزی

از دیگر مراکز خرید بانه پاساژی است به نام عزیزی! در این مرکز خرید شما می توانید انواع لوازم خانگی، آشپزخانه و وسایل آرایشی و بهداشتی است.

آدرس: میدان جهاد، پایین تر از پاساژ گلستان، بلوار ورزش

 مرکز خرید طنین

یک کوچه پشت پاساژ گلستان، مرکز خریدی به نام طنین وجود دارد که برای خرید لوازم خانگی و وسایل آرایشی و بهداشتی به سمت آن بروید.

آدرس: بلوار ورزش، بالاتر از پاساژ عزیزی، کوچه پشت پاساژ گلستان

 مجتمع تجاری کردستان

یکی دیگر از مراکز خرید بانه مجتمع تجاری کردستان است که در آن لوازم خانگی و سایر کالاها به فروش می رسند.

آدرس: بلوار ورزش، جنب پاساژ طنین

Comments

Popular posts from this blog

مراکز خرید کوش آداسی

سفری به بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان در دبی

بنچاق اورامان