بهترین مراکز خرید تهران و معروف‌ترین راسته‌های شهر، کدامند؟

 در دوره ظهور مال‌ها و مراکز خرید بزرگ در تهران هستیم. این شهر دیگر مثل دهه هفتاد و هشتاد فقط چند مرکز خرید ندارد. انتخاب‌ها زیاد است و در بیشتر خیابان‌ها به خصوص آنهایی که شلوغ‌ترند یک مرکز خرید بزرگ وجود دارد، ولی ما در اینجا دنبال معرفی بهترین‌ها هستیم و در این نوشته سراغ بهترین مراکز خرید تهران رفته‌ایم.

پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم

پالادیوم، مرکز خرید بزرگ و لوکسی‌ست در شمال تهران که همه چیز در آن فراهم است. می‌توانیم هم خرید کنیم، هم تفریح و وقتی خسته شدیم در یکی از رستوران‌ها یا کافه‌هایش بنشینیم و چیزی بخوریم. بیشتر برندهای معروف در این مرکز خرید شعبه دارند، ولی این را هم باید بدانیم که لوکس بودن به معنای گران بودن هم هست.

پالادیوم در یکی از خوش‌آب‌وهواترین محلات تهران قرار گرفته، در خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف. اینجا، عصرها و همچنین آخرهفته‌ها خیلی ترافیک است. پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌توانید صبح به این مرکز خرید بروید.

پالادیوم به بازار تجریش و کاخ سعدآباد هم نزدیک است.

آدرس: خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف

ارگ تجریش

ارگ تجریش

بعد یا قبل از گشت‌وگذار در میدان تجریش می‌توانیم سری به این مرکز خرید بزنیم. ارگ، مرکز خریدی ۵ طبقه است که بهترین برندهای عطر، لباس و کفش، لوازم آرایشی و جواهرات را می‌توانیم در آن پیدا کنیم. این مرکز خرید کافه هم دارد و دنج‌ترین جایش، پشت‌بامش است. رستوران بام سبز ارگ را در این قسمت پیدا می‌کنیم.

آدرس: شمال میدان تجریش، خیابان سعدآباد

مرکز خرید روشا

مرکز خرید روشا

این مرکز خرید در فرمانیه قرار دارد و طراحی آن به شکلی‌ست که فضای فروشگاه‌ها و مغازه‌ها جدا از هم نیست. به این معنی که همانطور که داریم راهمان را می‌رویم از مغازه دیگری سردرمی‌آوریم. همه چیز در این مرکز خرید پیدا می‌شود، از فروشگاه‌های لوازم‌آرایش و زیبایی تا هایپراستار و فودکورت و لباس‌فروشی.

آدرس: نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه

مرکز خرید ونک

مرکز خرید ونک

در این چند سال مراکز خرید زیادی در تهران ساخته شده، ولی مرکز خرید ونک همچنان به فعالیتش بدون کمترین تغییرادامه می‌دهد. بیشتر مغازه‌های این مرکز خرید را مغازه‌های لباس مجلسی و مانتوفروشی تشکیل داده.

گشت‌وگذار می‌تواند محدود به همین مرکز خرید نباشد، از آن که بیرون بیاییم، مغازه‌های دیگری هم وجود دارد که بتوانیم به آنها سر بزنیم.

آدرس: میدان ونک، خیابان کاروتجارت

Comments

Popular posts from this blog

مراکز خرید کوش آداسی

سفری به بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان در دبی

بنچاق اورامان