مراکز خرید تهران ، هر سلیقه یک مرکز خرید

 

مراکز خرید تهران در انتظار شماست

انتخاب جایی برای خرید در کلان شهر تهران ساده نیست. می‌توان گفت به تعداد سلیقه‌های مختلف، مراکز خرید کوچک و بزرگ، گران ارزان و معمولی یا لوکس وجود دارد. اما به دلیل محدودیت وقت، بهتر است تعدادی از مراکز خرید را لیست کنید و بر اساس روحیه، نیاز و مسیر خود راهی آن‌ها شوید. با این روش هم بیهوده پاساژگردی نکرده‌اید، و هم گشت و گذار شما به خرید و خاطره‌ای خوب تبدیل خواهد شد.

مرکز خرید پالادیوم ، جشنواره‌ برندها

اگر برندباز هستید و گشت زدن در فضاهای لوکس اولویت شما برای انتخاب یک مرکز خرید است، سری به منطقه‌ی زعفرانیه و خیابان مقدس اردبیلی بزنید. پاساژ پالادیوم با شکوه خود در این خیابان در انتظار شماست. پالادیوم در سال ۹۳ افتتاح شد و از همان زمان محل تجمع برندهای مهم دنیا است.

در پالادیوم حتما به این بخش‌ها سر بزنید:

در میان مراکز خرید تهران، پالادیوم یکی از مجتمع‌های تجاری است که خدمات متفاتی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند. خدماتی مانند کلینیک زیبایی، سالن ماساژ و سالن‌های زیبایی بخشی از این خدمات است. اما هیجان انگیزترین قسمت این مجتمع فودکورت آن است. بهترین رستوران‌های تهران در این پاساژ شعبه دارند و این بخش می‌تواند هر سلیقه‌ی غذایی، از دوست‌داران غذای سنتی تا فست فودبازها را راضی نگه دارد. شیرینی فروشی‌های این پاساژ می‌تواند خاطره‌‌ای شیرین و فراموش‌نشدنی از این مرکز خرید برایتان بسازد.

چقدر هزینه می‌کنید؟

با چند ساعت گشتن در این پاساژ می‌توانید ریز تا درشت لیست خرید خود را تهیه کنید. از عطر و ادکلن تا لباس‌های خاص و برند. اما باید توجه داشته باشید که سطح قیمت پالادیوم نسبت به دیگر مراکز خرید تهران کمی بالاتر است. پس با کیف پول پر به این مرکز بروید.

ساعت بازدید: حدودا از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

محدوده قیمتی: گران

آدرس مرکز خرید پالادیوم : تهران، خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۱۰۶۰۰

مرکز خرید پالادیوم | مراکز خرید تهران
مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید کوروش ، بهترین در میان مراکز خرید تهران

کوروش یکی از مراکز خرید تهران است که از زمان راه اندازی تا به امروز، یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای گشت و گذار شده است. در این پاساژ می‌توانید انواع پوشاک ، کیف و کفش و لوازم آرایش و عطر را با کیفیت مناسب خریداری کنید. سطح قیمت‌ها در این مجموعه متوسط رو به بالا است. اگر از گشت زدن در پاساژ کوروش خسته شدید، طبقات بالایی می‌تواند فضای شما را تغییر دهد. شهربازی و فودکورت مجتمع کوروش هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۳ میزبان شما هستند. اگر تنها قصد تفریح دارید نیز مجتمع کوروش انتخاب مناسبی است. زیرا این مجموعه دارای ۱۳ سالن سینما است و می‌تواند ساعات خوبی را برای شما فراهم کنند.

ساعت بازدید: از ساعت ۸ صبح تا ۱۱:۴۵ شب

محدوده قیمتی: متوسط رو به گران

آدرس مرکز خرید کوروش : تهران، بزرگراه ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۹۷۱۰۵۶

مجتمع تجاری کوروش | مراکز خرید تهران

Comments

Popular posts from this blog

مراکز خرید کوش آداسی

سفری به بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان در دبی

بنچاق اورامان