گران قیمت ترین کیف های زنانه جهان را بشناسید

 

گرانقیمت ترین کیف های زنانه جهان را بشناسید 

بعضی از کیف ها میباشند که به طور خاص طراحی میشوند و هرکسی نیز قدرت خرید انها را ندارد. ما به گران ترین کیف هاي جهان می‌پردازیم. گاهی در حالی‌که در خیابان هاي شمال شهر قدم می‌زنید یا به مراکز خرید لاکچری، مثل سام سنتر یا تندیس، میروید پشت ویترین مغازه اي کیفی دستی را میبینید که آنقدر چشمگیر هست که واقعا مجبورتان میکند بایستید و به آن نگاهی بیندازید.

 

این چمشگیر بودن شاید به علت رنگ روشن چرم آن یا به سبب کریستال هاي سواروفسکی باشد که روی آن کار شده یا به علت خز باشکوه یا پرهای ظریف کارشده اش، و بالاخره شاید به علت الماسی باشد که روی آن می درخشد.کیف هایي که فریاد می‌زنند «صاحب من پولدار هست» ممکن هست نمایی کاملا چشمگیرو درخشنده داشته باشند،

 

ممکن هست هم زیبایی انها با ظرافت و لطافت توام باشد؛ به هر ترتیب کیف هایي که محصول شرکت هایي نظیر فندی، لانامارکس، هرمس، گوچی، لوییس ویتون، شنل، سلین یا حتی رالف لاورن باشند به گونه اي میباشند که وقتی آن را در دست کسی میبینید بلافاصله در می یابید که صاحب آن چندین میلیون تومان برای آن پرداخته هست. کدام کیف ها به رهگذرانی که آنها را می‌بینند اعلام میکنند «صاحب من پولدار هست»؟


در مرکز خرید سام سنتر گشتی زدیم و چندنمونه از این کیف هاي رویایی را پشت ویترین ها دیدن کردیم. اغلب شرکت رولف رولن را با پیراهن هاي کشی اي که معمولا افراد موقع اسب سواری می‌پوشند می شناسند، ولی مدل کیف «ریکی»، محصول جدید این شرکت، آنقدر نفیس هست که نمی‌توانید از آن چشم بردارید.

 

فروشنده برایم توضیح میدهد که «ریکی» مدلی هست که رالف به نام همسرش نام گذاری کرده هست و می‌توان آن را آلبوم اي از ظرایف و پیچیدگی ها دانست که گرچه پرکاربرد هم هست.

گران قیمت ترین کیف های زنانه جهان را بشناسید

هر یک از این کیف ها کار دست و ساخت ایتالیاست. یک قفل و کلید از مدل سنتی هم روی انها قرار گرفته هست. آستر این کیف از نظر رنگ با رویه خارجی چرم آن متفاوت هست. هر یک از کیف هاي این مدل با نخل هایي از کتان براق با توجه و ظرافت کوک خورده هست. چرمی در ساخت کیف به کار رفته، همان گونه که از نام آن مشخص هست، نرم و ارتجاعی و چرب هست.

 

قیمت این کیف هفت میلیون تومان هست؛ کیف خزدار «پیکابو» هم محصول فندی هست که 10 میلیون تومان قیمت دارد و پولدار بودن صاحبش را فریاد میکشد.از این کیف ها فقط یک عدد پشت ویترین هست و معمولا مشتریان خاص انها را سفارش می‌دهند. گرچه فکر نکنید این‌ها گران ترین کیف هایي هست که میتوانید آنجا دیدن کنید؛

 

کیف هایي میباشند که قیمت شان سه برابر این هست؛ مثل کیف «بیر کین» که محصولی از شرکت هرمس هست و به نام جین بیر کین، بازیگر سینما، اسم گذاری شده هست.شاید بتوان آن را یکی از برترین مشابه کیف هایي دانست که ثروتمندی صاحبش را یادآور می‌شود؛ خانمی که آن را در دست دارد، نه تنها حداقل 30 میلیون تومان برای آن پرداخت کرده هست،

 

به خوبی می‌داند چگونه با آن خودنمایی کند؛ به خصوص اگر مدل محشر آن راکه به رنگ صورتی هست در دست داشته باشد.کیف «بیر کین» و همچنین مدل غبطه آور قبلی آن، یعنی «کلی» که به نام گریس کلی، بازیگر مشهور سینما نام گذاری شد، هر دو کار دست و ساخت ایتالیا میباشند. اجزای سخت افزاری این کیف ها از طلا یا پلاتین درست شده اند که کدر نشوند؛ زیرا عمر این کیف ها بسیار طولانی هست.

 

هر زنی آرزو دارد آلبوم اي از کیف هاي دستی برندهای گوناگون را داشته باشد، اما تنها عده اي معدود از ثروتمندان چنین فرصتی را دارند. کمتر زنی را می‌بینیم که بگوید: «به اندازه کافی کیف دستی دارم، دیگر کیف نمیخواهم.» در عین حال برندهای معتبر کیف هم محصولات خود را در رنگ ها و طرح هاي متنوعی عرضه می‌کنند. کیف هاي برند برای هر مراسمی نیز عرضه می‌شوند.

Comments

Popular posts from this blog

مراکز خرید کوش آداسی

سفری به بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان در دبی

بنچاق اورامان