مراکز خرید هامبورگ، آلمان

 علاوه بر گشت و گذار در شهر و تماشای جاذبه‌های گردشگری، یکی از جذابیت‌های هامبورگ برای گردشگران، مراکز خرید متعدد آن است. این مراکز خرید بسیار متنوع است؛ از دپارتمان‌استورهای قدیمی گرفته تا مراکز خرید بزرگ و لوکس و مدرن. گرچه موقعیت‌های خرید در هامبورگ به مراکز تجاری بزرگ محدود نمی‌شود. در خیابان‌ها و مناطق مختلف توریستی شهر، بوتیک‌ها و فروشگاه‌های کوچک و بزرگ مستقل هم پیدا می‌شوند که بهترین کالاها از بهترین برندهای دنیا را عرضه می‌کنند.

اگر در سفر به هامبورگ تصمیم دارید برای خرید کردن وقت بگذارید و مراکز تجاری بزرگ را برای خرید کردن می‌پسندید، در ادامه چند مورد از این مراکز را معرفی می‌کنیم.

مرکز خرید Alstertal

مراکز خرید هامبورگ

این مرکز خرید مجموعه‌ای فروشگاه‌هایی است که زیر یک گنبد بلند شیشه‌ای قرار گرفته‌اند و مساحتی معادل ۵۹ هزار مترمربع دارند. تعداد فروشگاه‌های این مجموعه به ۲۴۰ عدد می‌رسد. در این فروشگاه‌ها هر چیزی که فکر کنید، از پوشاک و زیورآلات گرفته تا متعلقات مد به فروش می‌رسد. چندین رستوران هم در این مجموعه وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها استراحت کنید و غذای لذیذ بخورید. مارک‌های مشهوری چون Aigner، لاکوست، زارا، وولفورد، Hollister و Peek & Cloppenburg در این فروشگاه نمایندگی دارند. امکانات ویژه‌ی معلولان، وای‌فای رایگان، محوطه‌ی بازی کودکان و امکانات رفاهی دیگر برای خریداران این مرکز تجاری بزرگ، در نظر گرفته شده است.

مرکز خرید Elbe Einkaufszentrum

مراکز خرید هامبورگ

این مجموعه‌ی تجاری، حدود ۱۸۰ فروشگاه جذاب دارد که در آن‌ها انواع محصولات عرضه می‌شود. در هر زمینه‌ای، بهترین برندهای دنیا، در این مرکز نمایندگی دارند. هنگام گشت و گذار در این مجموعه، با نام‌های مشهوری چون زارا، منگو، Desigual و بسیاری برندهای شناخته‌شده‌ی دیگر روبه‌رو می‌شوید. از نظر رستوران و غذاخوری، در این مرکز کمبودی احساس نخواهید کرد. علاوه بر رستوران، چندین کافه هم وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها استراحت کنید. برای کسانی که علاقه‌مند به تکنولوژی هستند، فروشگاه‌های لوازم دیجیتال وجود دارد.

Comments

Popular posts from this blog

مراکز خرید کوش آداسی

سفری به بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان در دبی

بنچاق اورامان