مراکز خرید یکاترینبورگ، روسیه

 یکاترینبورگ، یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 روسیه، مراکز خرید متعددی دارد که خرید کردن در این شهر را به تفریحی لذت‌بخش تبدیل می‌کنند.


یکاترینبورگ یکی از شهرهای منطقه‌ی اورال روسیه، و یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است. 

یکاترینبورگ یکی از بزرگترین شهرهای روسیه است. این شهر جمعیت زیادی دارد و از نظر فرهنگی و تجاری بسیار بااهمیت است. بنابراین از نظر اقتصادی و تجاری، جزو برترین شهرهای روسیه محسوب می‌شود و مراکز خرید متعددی دارد. اگر در سفر به این شهر تصمیم گرفتید از مراکز خرید بازدید کنید، یکی از مجموعه‌های تجاری زیر را انتخاب کنید.

این مراکز خرید، مثل سایر مراکز خرید بزرگ دنیا، علاوه بر فروشگاه، امکانات تفریحی متعددی دارند. مثلا تعدادی رستوران، کافه و محوطه‌ی مخصوص بازی کودکان، از امکانات استاندارد این مجموعه‌های تجاری است. در ادامه چند مورد از مهم‌ترین مراکز خرید یکاترینبورگ را معرفی می‌کنیم.

مرکز خرید گاگارین مال

مرکز خرید گاگارین مال در خیابان Kosmonavtov قرار دارد و یکی از جدیدترین مراکز تجاری شهر است. این مجموعه در سال ۲۰۱۴ افتتاح شده و در دو طبقه بهترین فروشگاه‌ها و امکانات تفریحی را گرد هم آورده است. پارکینگ با ظرفیت ۶۲۰۰ خودرو از امکانات ویژه‌ی این مرکز است. فروشگاه‌های زنجیره‌ای متعدد در زمینه‌ی مواد غذایی، لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی، لوازم ورزشی در کنار بیش از ۳۰۰ فروشگاه از برندهای برتر مد و پوشاک در این مجموعه در کنار هم قرار گرفته‌اند. یک پلنتاریوم مدرن، مرکز تفریحی خانوادگی، مجموعه‌ی سینمایی و تعدادی کافه و رستوران، کامل‌کننده‌ی امکانات این مرکز است.

این مرکز بیش از ۳۰۰ فروشگاه دارد که در آن‌ها بهترین محصولات داخلی و بین‌المللی عرضه می‌شود. موقعیت جغرافیایی آن بسیار مناسب است و در یکی از مهم‌ترین خیابان‌های شهر و در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد.

مرکز خرید گرینیچ (Greenwich)

مراکز خرید یکاترینبورگ

مرکز خرید گرینیچ یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین مراکز تجاری شهر است که در خیابان march واقع شده و پارکینگ با ظرفیت ۱۸۰۰ خودرو دارد. این مجموعه‌ی چهار طبقه در سال ۲۰۰۲ افتتاح شده  و مجموعه‌ای از امکانات تجاری و تفریحی را در اختیار خریداران و بازدیدکنندگان می‌گذارد. مرکز سینمایی، سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی و کالای دیجیتال، شعبه‌هایی از دپارتمان استورهای مشهور و فروشگاه‌هایی از برندهای مشهور مد و پوشاک در این مرکز در کنار هم قرار گرفته‌اند.

کافه و رستوران، مجموعه‌ی سینمایی و محوطه‌ی مخصوص بازی و سرگرمی کودکان، از دیگر امکانات تفریحی این مرکز است که آن را به یک مقصد عالی برای گردش خانوادگی تبدیل می‌کند. سالن‌های زیبایی، داروخانه، خشک‌شویی و تعمیرات کیف و کفش از دیگر بخش‌های این مرکز است. مرکز خرید گرینویچ در منطقه‌ی مرکزی و تاریخی شهر قرار دارد. بیش از یک میلیون نفر در حوالی این مرکز خرید زندگی می‌کنند.

مرکز خرید کارناوال

مرکز خرید کارناوال در خیابان Halturina قرار دارد. مجموعه‌ای چهار طبقه است و ظرفیت پارکینگ آن ۱۶۰۰ خودرو است. این مجموعه در سال ۲۰۰۶ افتتاح شده و از آن زمان تا به حال یکی از بهترین مراکز تجاری شهر برای عرضه‌ی محصولاتی نظیر پوشاک و متعلقات مد است. این مجموعه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب فعالیت می‌کند. سوپرمارکت، فروشگاه لوازم خانگی و دیجیتال و فروشگاه کتاب در کنار فروشگاه‌های دیگر این مجموعه فعالیت می‌کنند.

از امکانات تفریحی مرکز خرید کارناوال می توان به مجموعه‌ی سینمایی با شش پرده، سالن بولینگ و محوطه‌ی مخصوص بازی کودکان به نام «کریزی پارک» اشاره کرد. برندهای مشهور دنیا در زمینه‌ی پوشاک بانوان، کودکان و آقایان، لوازم آرایشی، عطر و زیورآلات، کیف و کفش، لوازم ورزشی و اسباب بازی در این مجموعه دارای نمایندگی هستند. چندین رستوران، کافه و یک فودکورت با تنوع قابل توجهی از انواع غذاها داخلی و بین‌المللی در این مرکز پذیرای خریداران است.

مرکز خرید KomsoMall

مرکز خرید KomsoMall در خیابان Dubler Sibirskogo trakta قرار دارد. در سال ۲۰۱۰ افتتاح شده و در ۴ طبقه، مجموعه‌ی از فروشگاه‌های معتبر و امکانات تفریحی متعدد را در کنار هم جمع کرده است. این مرکز هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب فعالیت می‌کند. ظرفیت پارکینگ آن ۱۶۴۸ خودرو است.

تعداد زیادی فروشگاه زنجیره‌ای عرضه‌کننده‌ی لوازم خانگی، کالای دیجیتال و مواد غذایی در کنار فروشگاه‌های مختلف مد و پوشاک در این مجموعه وجود دارد. سالن بولینگ، مجموعه‌ی سینمایی، محوطه‌ی مخصوص بازی و سرگرمی کودکان، فودکورت، رستوران و کافه از امکانات تفریحی این مرکز است. فروشگاه‌های برندهای مشهور اکسسوری، کیف و کفش، لوازم ورزشی و پوشاک از مهم‌ترین فروشگاه‌های این مرکز است.

مرکز خرید مگا

مراکز خرید یکاترینبورگ

مرکز خرید مگا در خیابان Metallurgov قرار دارد. ساعت کار این مرکز هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. این مرکز در یک طبقه، میزبان بهترین فروشگاه‌ها و امکانات تفریحی است. ظرفیت پارکینگ این مرکز حدود ۷۰۰ خودرو است. هایپرمارکت‌های مواد غذایی، نمایندگی ایکیا، کافه و رستوران و فودکورت، محوطه‌ی مخصوص بازی کودکان، پیست اسکیت از امکانات تفریحی و تجاری این مرکز است. تعداد فروشگاه‌های این مجموعه به بیش از ۱۳۰ فروشگاه می‌رسد که شامل فروشگاه برندهای مشهور در زمینه‌ی مد و پوشاک زنانه و مردانه، کفش و اکسسوری، عطر و لوازم آرایش، لوازم ورزشی، لوازم منزل و... است. برندهای مشهور مد و پوشاک را در این فروشگاه خواهید دید  مثلا لاکوست، کلوین کلاین، زارا و...

Comments

Popular posts from this blog

مراکز خرید کوش آداسی

سفری به بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان در دبی

بنچاق اورامان